Присоединяйтесь к нам на Twitter Присоединяйтесь к нам в Google +
_______________________________________________________________________________________________________   Ми є сертифікованими постачальниками техніки та запчастин AL-KO

 

 

 

Briggs & Stratton

  • Двигун Briggs & Stratton Vanguard

    Двигун Briggs & Stratton Vanguard має потужність 6,5 к.с., робочий об'єм 205 см/куб,...
    13 306,00 грн

  • Двигун Briggs & Stratton 450 Series

    Двигун Briggs & Stratton 450 Series має потужність 3,5 к.с., робочий об'єм 148 см/куб,...
    4 050,00 грн

  • Двигун Briggs & Stratton 6.5 INTEK PRO

    Двигун Briggs & Stratton 6.5 INTEK PRO має потужність 6,5 к.с., робочий об'єм 206...
    7 876,00 грн

Корпорація BRIGGS & STRATTON, заснована в 1908 році, є найбільшим світовим виробником двигунів внутрішнього згоряння - чотиритактних карбюраторних двигунів повітряного охолодження потужністю від 3 до 25 к.с. Ці двигуни використовуються для приводу засобів малої механізації. Вони встановлюються на газонокосарки та культиватори, мотоблоки та міні-трактори, електростанції та насоси, а також на різноманітне будівельне та спеціальне обладнання.
Щорічно корпорація на своїх заводах в США і Японії виробляє понад 10 мільйонів двигунів різних модифікацій і запасні частини до них. Для підтримки високого рівня обслуговування і ремонту продукції, що випускається BRIGGS & STRATTON створила мережу уповноважених сервісних дилерів з більш ніж 33 тисяч незалежних компаній по всьому світу.
Сьогодні в корпорації працює 7800 осіб. Їх професіоналізм дозволяє BRIGGS & STRATTON займати лідируючі позиції на протязі багатьох років постійної конкурентної боротьби.

ІСТОРІЯ КОМПАНІЇ BRIGGS & STRATTON

Першою продукцією Briggs & Stratton був шестициліндровий двотактний двигун, прототип якого був розроблений Стівеном Фостером Бріггсом, в ті часи, коли він ще вчився на інженерних курсах в коледжі штату Південна Дакота. Після закінчення коледжу в 1907 році він поставив собі за мету впровадити свою розробку у виробництво і поступив на роботу в швидко зростаючу і розвиваючу автомобільну промисловість. Білл Жюно, один з викладачів коледжу, знав про честолюбних прагненнях Бріггса і підприємницький хист Гарольда М. Страттона, процвітаючого торговця зерном, який володів фермою по сусідству з фермою Жюно. Стів Бріггс і Гаррі Страттон були представлені один одному. Так народилася корпорація Briggs & Stratton.

У 1908 році почалося неофіційне співробітництво між Стівеном Ф. Бріггсом і Гарольдом М. Страттон.

Тепер Бріггс енд Страттон - процвітаюча компанія з 95-річною славетною історією, яка виробляє чотиритактні бензинові двигуни для всього світу.

Бріггс був винахідником, а Страттон був інвестором. Товариство Бріггс енд Страттон спочатку впровадити в автомобільний виробничий бізнес, далі перейшло до виробництва комплектуючих і запчастин до автомобілів, таких як замки, вимикачі і елементи системи запалювання. У 1910 Бріггс енд Страттон була зареєстрована як корпорація. Через зростаючого попиту на автомобілі, вимикачі стартера стали на перших порах основою бізнесу компанії.

У 1919 компанія Бріггс енд Страттон випустила колесо з мотором А.О.Сміта. Це колесо, що стало попередником P-двигуна, використовувалося як мотопрівод для велосипедів і веломобілів Бріггс енд Страттон. Колесо з мотором призвело до розробки стаціонарного двигуна типу "P". Ця розробка революційним чином змінила виробництво чотиритактних бензинових двигунів і стала відправною точкою на шляху становлення компанії Бріггс енд Страттон як світового лідера з виробництва бензинових двигунів повітряного охолодження. Розробка P-двигуна і наступних моделей забезпечила малогабаритне, надійний і зручний засіб для постачання енергією безліч машин і механізмів, таких як миючі машини, садові трактори, культиватори та генератори.

У 1930-х роках у зв'язку з ростом попиту на малогабаритні двигуни компанія розробляє ряд нових моделей, які спочатку застосовуються в сільському господарстві і оборонної промисловості, а незабаром починають широко використовуватися і в інших галузях господарства.

У 1930 році компанія «Бріггс енд Страттон» організувала загальнонаціональну систему технічного обслуговування, що використовує незалежних уповноважених централізованих дистриб'юторів. У дистриб'юторських центрах працював персонал, що пройшов навчання на заводах, вони забезпечувалися запчастинами, спеціальними інструментами і двигунами для виконання ремонтних робіт. Інженерні розробки, виробництво та технічне обслуговування - необхідні складові для досягнення виробничої компанією статусу світового лідера - створювалися під керівництвом Чарльза Коугліна.

Він був президентом компанії в період з 1935 по 1972 рік. Долаючи труднощі, він успішно керував компанією в роки Другої світової війни і в повоєнні роки в період неймовірного економічного буму. Його обдарованість як промисловця була згодом визнана Гарвардської школою бізнесу.

Пізніші розробки двигуна Р-типу широко використовувалися в роки Другої світової війни. Компанія також випускала генератори, запалювання Магнето, вимикачі і капсулі-детонатори для військової промисловості. Розробка чотиритактного малого бензинового двигуна і розвиток загальнонаціональної системи техобслуговування дозволили компанії Бріггс енд Страттон скористатися перевагами післявоєнного економічного буму.
У 1953 році компанія Бріггс енд Страттон докорінно змінила садово-паркову промисловість, розробивши перший легкий алюмінієвий двигун. Легкі і недорогі, ці нові двигуни зробили садово-паркове обладнання доступним для багатьох американців, які переселяються в нові предместья.К 1957 році алюмінієвий двигун становив 80% від обсягу випуску двигунів. Розвиток і вдосконалення алюмінієвого двигуна призвело до впровадження технології Kool-Bore ™, двигуни на основі якої випускаються і сьогодні. Протягом 1950-их років Бріггс енд Страттон випускала в середньому більш ніж 2,000,000 двигунів на рік.

В умовах стрімко зростаючого ринку садово-паркового обладнання в зв'язку зі збільшенням кількості приміських поселень, двигуни Бріггс енд Страттон прекрасно відповідали даним призначенням, і газонокосарки з приводом від Бріггс енд Страттон стали невід'ємною частиною заміського життя.

У 1960-і роки Бріггс енд Страттон розширювала виробництво на заводах у м Мілуокі через величезного попиту на продукцію. Компанія зосередилася на двох завданнях: вдосконалення малого двигуна і пошук способів максимально можливого нарощування обсягів виробництва двигунів.
Розширення виробничої бази і безперервні зусилля з удосконалення продукції протягом цього періоду проводились під керівництвом Голови компанії Фреда Страттона і Головного виконавчого директора Вінса Шіілі. Як приклади удосконалень, система легкого запуску, розробка глушника Lo-tone, автоматична повітряна заслінка і стартер. Компанія Бріггс енд Страттон також представила багато нових ліній продукції, щоб задовольнити потреби зростаючого ринку. Це моделі зі зниженим рівнем шуму, опозитний двоциліндровий двигун і серія двигунів I / C.

Паливна криза 1970-х років в поєднанні з громадським увагою до проблемами охорони навколишнього середовища спонукали компанію до пошуку альтернативних рішень і розробці електричних двигунів, що встановлюються на садово-парковому обладнанні.
В середині 70-х років, корпорація вперше встала перед серйозним викликом своїм становищем лідера на ринку двигунів повітряного охолодження, коли японські виробники, спонукувані слабкою національною валютою, склали конкуренцію в області виробництва двигунів малої потужності.
У 1980 р компанія Бріггс енд Страттон розробила прототип незвичайного транспортного засобу - автомобіль-гібрид з бензиновим і електроприводом. Цей електричний автомобіль був обладнаний малим двоциліндровим чотиритактним двигуном. Два джерела енергії могли використовуватися незалежно або в тандемі згідно з потребами користувача.

Поява японських двигунів вищого класу за помірними цінами і успішні зусилля конкурентів на внутрішньому ринку по скороченню цін представляли серйозний виклик положенню лідера.
У той же самий час, роздрібний ринок засобів малої механізації почав концентруватися в руках кількох потужних масових роздрібних продавців, які наполягали на зниженні цін і збільшенні асортименту продукції. В кінці 1980-х років Фред Страттон молодший і Джон Шіілі очолили процес реорганізації компанії в виробничі підрозділи, сконцентровані на випуску продукції, щоб гідно відповісти на виклик конкурентів. Була впроваджена методика і поняття "економічна додана цінність", яка давала можливість ефективніше управляти основними і обіговими коштами. Компанія Бріггс енд Страттон налагодила випуск нових ліній продукції і побудувала нові заводи, щоб ефективніше здійснювати масовий збут засобів малої механізації. Виробничі потужності з випуску нових виробів були побудовані в рр. Стейтсборо, Джорджія; Мюррей, Кентуккі; Оберн, Алабама; Ролу, Міссурі і Поплар Блаф, Міссурі.
Принципово важливим і найбільшим ринком для двигунів Бріггс енд Страттон традиційно був ринок садово-паркового обладнання. Однак, з огляду на наростаючої загрози продажу двигунів, були зроблені конкурентоспроможні вторгнення на ринки двигунів для індустріальних і комерційних застосувань.

Щоб протистояти цій загрозі, компанія налагодила випуск кількох нових ліній двигунів, включаючи індустріальну / комерційну лінію і лінію Vanguard ™. Лінії двигунів, виробництво яких було розпочато в 1980-х роках, випускалися за вдосконаленим проектом і мали поліпшені параметри, що і допомогло посилити позиції корпорації Бріггс енд Страттон і утримати свою частку на цьому сегменті ринку. Компанія Бріггс енд Страттон також вирішила розширити присутність на прибуткових зовнішніх ринках, поставляючи свою продукцію в якості комплектуючих до обладнання іноземного виробництва. Щоб витримати міжнародну конкуренцію, компанія організувала спільне підприємство з компанією Daihatsu Motor.

Це повністю автоматизоване підприємство виробляло двоциліндрові верхньоклапанні двигуни Vanguard ™. Спільне підприємство, поряд з стратегічним союзом з Mitsubishi Heavy Industries, допомогло зміцнити становище компанії Бріггс енд Страттон в бізнесі з виробництва двигунів У цей час компанія Бріггс енд Страттон продовжила дослідну роботу і представила альтернативні вироби, що задовольняють підвищеним вимогам з охорони навколишнього середовища, такі як, каністра для бензину, що виключає розлив палива, газонокосарка з приводом від акумуляторної батареї і електропривод. У 1993 році корпорація почала бізнес в новій області - гонки на картингах, сформувавши підрозділ Briggs і Stratton Motorsports. Підрозділ організовує постачання двигунів, комплектуючих, трансмісій і має інформацію, що розповсюджується через мережу з приблизно 100 центрів мотоспорту в США і Канаді.

Голова Ради Директорів Фред Страттон молодший і Президент Джон Шиллі вважають своїми завданнями на майбутнє утримання компанією традиційної позиції лідера в галузі засобів малої механізації, а також розширення сфери діяльності компанії відповідно до її місією «Забезпечуючи людей енергією», а саме: обслуговування нових ринків, транспортування, електричні вироби та ринки країн, що розвиваються.
Сьогодні корпорація Бріггс енд Страттон пропонує своїм клієнтам понад 100 різних моделей двигунів потужністю від 3.5 до 25 кінських сил, які обслуговуються розвиненою мережею з 32000 уповноважених сервісних дилерів в 102 країнах світу.

Бріггс енд Страттон стала визнаною торговою маркою, що виробляє високоякісні і надійні вироби за розумними цінами.
Компанія продовжує зростати, приділяючи велику увагу технологічним удосконаленням продукції, жваво відгукуючись на потреби ринку, і виконання зобов'язань перед службовцями компанії, клієнтами, постачальниками, акціонерами і компаніями, з якими має ділові зв'язки.